کاغذ دیواری

استفاده از انواع کاغذ دیواری پوششی تزئینی برای دیوارهای داخلی است.
کاغذ دیواری به شکل رول یا به صورت متری به فروش می‌رسد. استفاده از کاغذ دیواری در انواع سبک دکوراسیون داخلی باعث زیبایی بیشتر منزل می‌شود که اکثر شرکت‌های طراحی و دکوراسیون اصفهان از آن استفاده می‌کنند. کاغذ دارای جنس‌های ساده و منسوج می‌باشد.

دیوارکوب

دیوارکوب و قرنیز در جنس‌های مختلف چوبی، pvc در بازار موجود است که بنا بر نیاز روی دیوار فضاهای مختلف نصب می‌شود. همچنین نوع مخصوصی از قرنیزها می‌توانند برای عبور کابل و سیم و لوله‌های تاسیساتی با ضخامت اندک به ما کمک می‌کند.

دیوارکوب pvc به دلیل نصب آسان و کم هزینه و همچنین مقاومت در برابر نفوذ حشرات موذی و مقاومت در برابر رطوبت و حرارت و ضربه می‌تواند یک گزینه مناسب برای پوشش دیوارها باشد.

قرنیز

قرنیز نواری از جنس‌های متفاوت است که در قسمت برخورد دیوار و کف قرار می‌گیرد. تا جلوه‌ی زیبایی به کار دهد. البته فقط هدف استفاده از قرنیز زیبایی نیست و کاربردهای دیگری نیز دارد که به آن پرداخته می‌شود.
انواع قرنیز عبارت است از قرنیز سنگی، قرنیز ام دی اف و قرنیز پی وی سی. جنس قرنیز سنگی می‌تواند از تراورتن، مرمر، سنگ های مصنوعی و سرامیک باشد.
قرنیز ام دی اف در ارتفاع‌های 7 تا 15 سانتی‌متر موجود است. برای خانه‌های با لمینت و پارکت بهتر است با قطر 16 میلی‌متر استفاده شود. تمیز کردن قرنیز ام دی اف بسیار آسان است.
قرنیزهای پی وی سی به دلیل قیمت مناسب و انعطاف پذیر بودن بسیار کاربرد دارند. قابل شستشو هستند و نصب آن‌ها راحت‌تر است. قرنیز‌ها در جنس‌ها و رنگ‌های متنوعی در بازار موجود هستند.
دلایل استفاده از قرنیز عبارت از:

  • زیبایی
  • جلوگیری از انتشار نم و رطوبت
  • جلوگیری از آسیب به دیوار
  • پوشاندن درز انبساط و پوشش روی سیم‌ها و کابل‌ها و لوله‌ها

استونیت یا ماربل شیت

یک سنگ مصنوعی است که در طرح‌های متنوع در بازار موجود است. می‌توان از آن برای tvwall، پوشش تزیینی دیوار و بین کابینتی استفاده کرد. ما در گروه دکوراسیون داخلی نگین کابین برای بسیاری از پروژه‌های خود از استونیت یا ماربل شیت استفاده می‌کنیم.